Konstigt humör

Jag känner mig arg. Eller ledsen. Eller kanske bara... Konstig. Men jag kan inte komma på varför. Det är skitirriterande. Just nu sitter min bästa vän Johan och Fredrik och småsuper på Johans balkong... Och jag känner bara för att förstöra allt. Ringa och gnälla eller nått. Vara ivägen, förstöra. Jag är fan inte okej som person ibland. Om jag bara kunde komma på varför i hela friden jag är på det här humöret?! Suck... Det känns Lite som om min bästa vän håller på att göra min pojkvän till bästa vän istället för mig. Det skrämmer mig lite. Men det kan ju bara vara jag som överreagerar också... Hoppas det. Änywajs...Kanske dags att lägga sig att sova. Eller nått... Natti i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Moster M

PMS?!

2009-08-27 @ 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0