...

Jahapp. Klockan är 22.43. Jag sitter och typ småpluggar och pratar med människor på Msn. Giorgos skulle spela fotboll och jag kände inte för att åka och kolla på. Så jag försöker svara på frågorna "Tror du att det går att omforma en religion så att den blir ”könsopartisk” eller måste man skapa nytt innehåll och nya traditioner? Hur tror du att man kan förnya en religion?" och dricker the istället. Intressant men tugnt.
Börjar få, nej, nu ljög jag, jag har lite hemlängtan. Längtar efter folket där hemma. Syster, kusin och alla andra... Jaja. Onsdag, Torsdag, Fredag och Lördag kvar. Imorgon ska vi till stranden (såklart) och sen till Hersonissos (charter-partyort) där de har sommarställe. Party. Torsdag blir det stranden. Fredag med. Och nån av de dagarna ska jag shoppa SKOR! Och sen på Lördag ska vill till Chania och chilla runt där. Och sen åker jag =) Går fort här nere asså. Timmarna går inte så fort men dagarna...
Jaja, ska fortsätta med plugget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0