Life is good

Jahapp. Igår låg vi på stranden hela dan. Jag i skuggan fram till klockan 4 typ. Fick helt ok fin färg. Sen gick vi ut vid typ tolv, halv ett nånting. Gick till en nattklubb som heter Vogue, ett helt ok ställe. Det bästa med att umgås med greker är att man slipper alla B-ställen. De bor ju här så de vet vilka ställen som är bra och vilka som suger.

Idag har vi också legat på stranden hela dan. Jag i skuggan fram till typ fyra. Tror på det här konceptet. Blir ju ingen neger ännu men har fått en ganska fräsch grundfärg... För att vara jag :D Ikväll ska vi nog över till Alex, eller så gör vi nog ingenting. Jag är lite småsnål och trött.
Imorgon ska jag med Giorgos mamma Kicki och en annan Kicki till svenska skolan och fira nationaldagen. Sen ska vi ut och fika / käka / kolla på fotbollen. Kommer nog bli roligt =)


Giorgos och Alex på Vogue


Giorgos, Alex och Giorgos på Vogue.


Giorgos och jag på Vogue... Asså ärligt, ser jag UT sådär?!
DJ-båset i bakgrunden med nice skärm med ljuseffekter på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0