Omstart

Jag börjar om. I skuggan. Idag var vi och shoppade och sen la vi oss på stranden. Jag i skuggan, min kropp behövde det och det hjälpte lite = har inte bränt mig mera. Kommer nog köra skuggan imorgon med. Har ju fan en vecka till på mig att bränna mig, kan spara det lite =)

Igår var vi på Envy igen, sjukt bra barhäng i Herakilon. Helt okej musik, bord och sånt runt en upplyst pool och allmänt nice folk där. Träffade den första som på allvar snackade med mig, mer än de tre logiska frågorna vad jag heter, hur gammal jag är och om jag gillar Kreta. Greker är dåliga på engelska och som Cicci (ja, Grek och säkert med Grekisk stavning också men ja...) förklarade; de tycker det är pinsamt att prata Engelska så de gör inte gärna det. Men henne tycker jag om =) Hon är lik Jessica Alba och supertrevlig.

Vi var och shoppade idag på förmiddagen. Det var jag och Giorgio och en annan tjej som jag absolut inte kan stava (och glömmer vad hon hetre hela tiden) och en till Giorgio. Och det var killarna som shoppade och den andra, inte "min" Giorgio tog typ tre år på sig i varje affär! Sjukt irriterande, värre än en tjej =D Men men. Kom till stranden vid typ halv tre kanske, ganska lagom ändå. Jag, tjejen jag glömmer namnet på, Cicci och Girogio.

Ska ladda upp lite pics nu, och sen ner till supermarket och köpa kaffe och småkrafs som är bra att ha.


Giorgio och jag på Envy. Som ni ser - casper i fram - djävulen i bak =)


Giorgio och Giorgio.


Som ni ser, full rulle på stranden från alla håll. =) Giorgio och Cicci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0