Party @ Hersonissos

Jahapp. Igår var vi på stranden... Brände mig nästan. Men har fått ränder efter bikiniöverdelen, INTE OK! Uscha! Men men, får väl försöka leva med det.. Sen åkte vi ut till Hersonissos, den där charter-partyorten. Och det var helt ok men det var typ Bara turister och Bara 16åringar. Jag själv ser ju visserligen inte ut som 45 så jag ska väl inte skjuta pilen i luftmadrassen men ändå... Orkar faktiskt inte skriva, orkar typ ingenting. Är helt slut!! Bartenders här bjuder på shots. Och klubben stängde 4, eller typ alla gjorde det. Men ändå. Slänger upp lite bilder istället..

Oh! Just det! Pappan i familjen fyller 50 idag. Men greker firar tydligen inte. Kicki gör iaf en tårta nu, MUMS!




Förfest...


Alex på förfest...


Georgios på förfest..


Och så sista Giorgios... =) Sen drog vi ut...


Ute på nått ställe. Kommer inte ihåg vad det hette... Men det var nice.






De här tre bidlerna lyckades min kamera fånga när den låg på bardisken och jag var på toa... Skumt men askul!


Alex och Giorgios på nått ställe =)

Nu - mackor!! Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0