Donno.

Hm. Vet inte alls vad jag ska skriva om. Jag ska till Fredriks föräldrar imorgonkväll igen. Var dit ikväll för att dricka kaffe och hämta lite saker. Slutade med att vi kollade på Lord of War tillsammans. Jag insåg att Fredrik är snyggare än Jared Leto, eller hur han nu stavar sitt namn. Kändes skönt. Min pojkvän är snyggare än den killen jag hittills tyckt är världens snyggaste.
Och idag så har vi promenerat till centrum med hans kompis Patrick och käkat thaimat och handlat mat. Trevligt. Annars har vi bara umgåtts och snackat skit. Gillar att han igår drog ner mig i badkaret med kläderna på. Det är sånt som gör allt så roligt. We just dont care about stuff. We laugh it off. (Som sagt, jag skiter i om jag inte kan stava)

Hm. I helgen var vi på överaskningsfest för Johan. Jag var typ nykter. Drack typ två glas champange och en halvflaska vin, inte ens det. En Sabai också. De är underbara. Men jag var sjukt nära på att snea hela tiden så det slutade med att jag gick hem till Johan och sov på soffan tills vi skulle åka hem. Kändes som att det är lika bra. Hellre ingen Jennifer än en Jennifer som snear sönder hela festen. Är det ett moget beteende? Betyder det att jag börjar... närma mig vuxen? Uscha, jobbig tanke. Det är skönt att komma undan med allt för att man är ung och dum. Fast okej, det gör man ju inte. Men man inbillar sig det.  Jag gör, inte man.

Nej, om man skulle ta och göra sig en milkshake kanske. Mjölkskak som andra skulle sagt, och Mikis fattar vad jag menar. Btw, Mikis; Im sorry for your loss. May he rest in peace. Vi kanske inte kom så bra överens men han var din så... Your friend is my firend. Förutom Snoran på den tiden när ni var bekanta, men det är en annan story.

Well, dags att sluta. Den som orkat läsa ända hit applåderar jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0